فرماندار گناباد حضور گسترده مردم را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در دفاع مستمر از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

مشارکت گسترده انتخاباتی برگ زرینی در دفاع از نظام است

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی روز جمعه به هنگام رای دادن در شعبه انتخابیه واقع در مصلای امام خمینی (ره) گناباد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شرکت باشکوه در انتخابات واجب شرعی، انقلابی و انسانی آحاد مردم ولایت مدار و انقلابی است و یکایک مردم گناباد مانند سایر نقاط استان خراسان رضوی و کشور با شرکت در این رویداد مهم ملی و سیاسی علاقه‌مندی خود را  نسبت به حق تعیین سرنوشت خود نشان می دهند و به دشمنان ثابت می کنند تا زمانی که این نظام از برکت حضور مردم در صحنه تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب برخوردار است نمی توانند به اهداف خصمانه خود دست یابند.

وی ادامه داد: ۱۱ نفر نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنار نامزدهای میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در ۱۱۷ شعبه اخذ رای شهرستانهای گناباد و بجستان خود را در معرض انتخاب ۸۸ هزار و ۵۰۰ نفر از واجدان شرایط این حوزه انتخابیه قرار داده‌اند.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان حضور مردم در ساعت‌های ابتدایی اخذ رای در این حوزه انتخابیه را خوب توصیف کرد و از مردم خواست تا حد امکان در ساعت‌های نخست رای خود را به صندوق‌ها بریزند تا از افزایش حجم مراجعه کنندگان در ساعت‌های پایانی کاسته شود.

قربانی از نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان خواست با عمل به وعده های خود در جهت اعتمادسازی عمومی گام بردارد و روند توسعه و عمران و رونق اقتصادی این منطقه را بیش از پیش هموار و در جهت رفع مشکلات مردم اقدام کند.

وی افزود: هزار و ۶۷۰ نفر دستاندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۱ نفر در رقابت‌ انتخاباتی برای کسب نمایندگی حوزه انتخابیه گناباد و بجستان حضور دارند.

جمعیت ۱۴۰ هزار نفری شهرستان‌های گناباد و بجستان به ترتیب در ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.