معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهد گفت: کمتر از ۱۵درصد فرآیند شمارش آرائ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات باقیمانده است که با انجام آنها، نتایج نهایی و قطعی تا ساعت ۱۶به اطلاع مردم خواهد رسید.

 اعلام نتایج قطعی انتخابات مجلس مشهد و کلات تا عصر امروز /اظهارات مطرح شده در  فضای مجازی صحت ندارد

احمد ریواده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تا ساعت ۱۶امروز اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: شمارش آرا در تمامی شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه به پایان رسیده است و فرآیند تجمیع آرا در حال انجام است.

معاون سیاسی و  اجتماعی فرمانداری مشهد ادامه داد: هنوز آرا شهرستان کلات ثبت نشده است و همچنین تعدادی از آرا صندوق های داخل شهر مشهد که دارای رای بالایی بوده اند هنوز باقی مانده است که با ثبت این آرا و تجمیع نهایی آنها نتایج عصر امروز اعلام خواهد شد.

وی افزود: همه اظهاراتی که در مورد نتایج انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در فضای مجازی مطرح می شود واقعیت ندارد و تنها شایعه بوده و بر اساس برداشت های شخصی افراد هستند.

ریواده بیان داشت:  کمتر از ۱۵درصد فرآیند شمارش آرا در این حوزه انتخابیه باقیمانده است که با انجام آنها نتایج نهایی به اطلاع مردم خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.