سرمربی شهر خودرو با بیان اینکه تیم شهر خودرو از نبود هوادارانش متضرر می‌شود، گفت: تیم ما بعد از برگزاری بازی‌های خارج از خانه در آسیا به امید بازی کردن در حضور هوادارانش بود که این اتفاق رخ داد.

شهر خودرو از نبود هوادارانش متضرر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از بازی‌های فشرده‌ای که داشتیم، در شرایط خوبی از نظر تمرینی و ریکاوری قرار داریم، اما متأسفانه با شوک برگزاری بازی بدون تماشاگر روبه‌رو شدیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو تصریح کرد: سلامتی مردم در اولویت است، اما تیم از این تصمیم متضرر می‌شود، چرا که در آسیا باید بدون تماشاگر بازی‌ها را انجام دهیم و حالا همان شرایط را در لیگ باید تجربه کنیم، به نظرم بهتر باشد بازی به زمان دیگر موکول شود تا این مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص شرایط تیم نسبت به نیم فصل نخست عنوان کرد: نیم فصل اول و دوم در شرایط مساوی قرار نمی‌گیرد، به‌خاطر حضور در لیگ آسیا ما در شرایط سختی قرار گرفتیم و فشار زیادی بر روی بازیکنان وارد است، با این وجود من از آن‌ها راضی‌ هستم.

سرآسیایی با اشاره به بازی پاختاکور تاکید کرد: باخت ما در بازی با پاختاکور روی اشتباهات داوری بوده، اگر بازی در مشهد برگزار می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو افزود: سفرهای زیاد، روی بازیکنان ما فشار زیادی را وارد می‌کند با توجه به شرایطی که وجود دارد، بازیکنان خودشان را در بالاترین سطح کیفی نگه داشته‌اند.

وی یادآور شد: میرو در حال تمرین است و امیدواریم خیلی زود به کیفیت مطلوب برسد تا بتوانیم از توانایی فنی‌اش بیشتر از قبل استفاده کنیم.

سرآسیایی درباره سطح توقع ایجاد شده در خصوص عملکرد تیم نیز عنوان کرد: ما در تاریخ فوتبال خراسان رضوی اتفاق بزرگی را رقم زده‌ایم و من کوچکترین نقش را داشته‌ام اما کل تیم تلاش زیادی انجام داد و انرژی خوبی صرف این اتفاق شد، در تمام این دهه‌های فوتبالی این بهترین اتفاق بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: سطح توقعات از تیم بالا رفته اما باید منطقی به این موضوع نگاه کرد، در حال حاضر در جبهه بزرگی در حال مبارزه هستیم، خودمان موجب بالا رفتن سطح توقعات بودیم اما بیشتر برای کسب تجربه در شرایط گروهی حاضر می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: چند سال باید این اتفاق تکرار شود تا بتوانیم به‌عنوان مدعی در لیگ آسیا رقابت کنیم، با انگیزه پایین به میدان نمی‌رویم و هیچ وقت از پیش بازنده نبوده‌ایم.

سرآسیایی در خصوص نفت مسجد سلیمان گفت: نفت مسجد سلیمان تیم بزرگ و باهوشی است، امتیاز زیادی از تیم‌های بالای جدول گرفته است، ما انگیزه کافی برای پیروزی مقابل این تیم را داریم و دوست داریم فردا اتفاقی رقم بخورد که دل هواداران شاد شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با اشاره به تکمیل شدن کادر فنی تیم یادآور شد: به جز استفان کوزین، مصطفی صداقت، داوود سیدعباسی و آریانیک که کادرفنی من را تشکیل می‌دهند و خیلی به من کمک کرده‌اند، کوروش مرادی به‌عنوان مربی جدید گلرها به شهرخودرو اضافه شده‌ است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.