خراسان شمالی-مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از احداث سکوهای مسقف نماز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

احداث سکوی نماز در محورهای خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی در دیدار با سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: به جهت رفع خستگی و ادای فریضه نماز، سکوهای مسقف نماز توسط خیرین در کلیه محورهای مواصلاتی نصب خواهد شد تا مسافرین عبوری از محورهای این استان در زمان خستگی نسبت به استراحت اقدام کنند.

وی با اشاره افزایش تیم های گشت زنی از اراضی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه زمینه تصرف در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به روزهای آتی بیشتر است، مقرر شد تا نسبت به افزایش تیم های گشت زنی و تمهیدات لازم در این ایام صورت گیرد.

وی همچنین در ادامه درخصوص متقاضیان پروژه مسکن مهر هزار واحدی عمران و مسکن سازان گفت: به منظور رفاه حال متقاضیان مسکن مهر و طی پیگیری های صورت گرفته، متقاضیان این پروژه که نتوانسته اند واحد خود را تحویل بگیرند می توانند نسبت به تحویل واحدهای خود اقدام کنند.

نژادصفوی همچنین در این دیدار بر ایمنی محور بجنورد به جنگل گلستان در ایام نوروز۹۹ تاکید کرد و افزود: محور بجنورد به جنگل گلستان از اولویت های اول ماست و در ایام نوروز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده ای و پیگیری هایی که با فرمانده پلیس راه استان انجام شده است تیم های گشت زنی را به همراه گشت راهداری به جهت سلامت مسافرین افزایش خواهیم داد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیزدر دیدار گفت: این محور یکی از مهمترین محورهای استان است که باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

سردار علیرضا مظاهری به بحث حاشیه نشینی اشاره کرد و اظهار داشت:اقداماتی که در حاشیه شهرها انجام می شود می تواند امنیت استان را در برداشته باشد و همچنین کاهش جرایم را به دنبال دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.