عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس گفت: دستگاه‌های نظارتی با تشدید نظارت خود و همچنین قوه قضائیه با برخورد با محتکران، دست سودجویان را به ویژه در فضای فعلی کشور از بازار کوتاه کنند.

ذوالقدر: نهادهای نظارتی و قوه قضائیه دست سودجویان را از بازار کوتاه کنند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: نهادهای نظارتی در هر سه قوه چه قوه مقننه، چه قضائیه و چه بخش‌های نظارتی قوه مجریه باید در وضعیت فعلی کشور توان خود را بسیج و با هر گونه احتکار و سودجویی برخورد کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که امروز کشور در آن قرار گرفته و نیاز مردم به لوازم بهداشتی بیشتر شده باید بر زنجیره توزیع لوازم بهداشتی نظارت دقیق صورت گیرد تا این وسایل و لوازم از جمله مواد ضدعفونی‌کننده و... به سهولت در اختیار مردم قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: بازرسان دستگاه‌های نظارتی باید نظارت خود را تشدید کنند و با هر گونه تخلف در توزیع لوازم بهداشتی و یا احتکار در خصوص این لوازم برخورد کنند.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: قوه قضائیه نیز باید با ورود جدی به پرونده‌های محتکران و سودجویان در این رابطه با قاطعیت با آنها برخورد لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: به طور کل دستگاه‌های نظارتی و قوه قضائیه باید با نظارت دقیق و برخورد با محتکران و سودجویان در فضای فعلی کشور دست آنها را از بازار کوتاه کنند.

انتهای پیام/‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.