۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
کد خبر: 695477

مجلس ترکیه روز چهارشنبه شاهد زد و خورد نمایندگان حزب حاکم «عدالت و توسعه» با حزب مخالف «خلق» به دنبال اهانت به «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور بود.

بزن بزن در پارلمان ترکیه بر سر اردوغان

به گزارش قدس آنلاین، فلیم منتشر شده در روز چهارشنبه درگیری بین قانونگذاران مجلس ترکیه  و اهانت به همدیگر را نشان می‌دهد.  این درگیری به دنبال اهانت یکی از نمایندگان حزب مخالف علیه «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور به وقوع پیوست.

به نوشته روزنامه «حریت» قانونگذاران عضو حزب حاکم «عدالت و توسعه» و قانونگذاران حزب مخالف «خلق» از بانیان اصلی این درگیری بودند. این زد و خورد زمانی رخ داد که مقامات ارشد حزب عدالت و توسعه به سخنان معاون حزب خلق واکنش نشان دادند.

به نوشته این روزنامه به دنبال یک وقت تنفس، تنش در مجلس ترکیه خاتمه یافت.

شوخی رئیس جمهور ترکیه حین دیدار با اعضای حزب حاکم این کشور 2 روز پس از کشته شدن ده‌ها نظامی این کشور در شمال سوریه، موجب خشم احزاب مخالف و برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و «کمال قلیچدار اغلو» رهبرحزب مخالف جمهوریخواه خلق (CHP) در این زمینه به خبرنگاران گفت: «فرد قدرتمند ترکیه در حالی می‌خندید که این ملت هنوز ده‌ها سرباز که به دنبال حمله هوایی نیروهای دولتی سوریه جان خود را از دست ندادند را دفن نکردند. اجساد سربازان هنوز دفن نشده است. این چه خنده‌ای است؟»

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.