خراسان شمالی-فرماندار شهرستان بجنورد گفت: کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس به زودی ۲۰ هزار لیتر الکل از استان های غربی کشور وارد استان خراسان شمالی خواهد شد.

۲۰ هزار لیتر الکل از استان‌های غربی کشور وارد خراسان شمالی خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا عوض زاده با حضور در دفتر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، اظهار داشت: در بحث مقابله با کرونا ویروس اقدامات خوبی در سطح استان و شهرستان ها انجام شده است و جلسات مربوط به طور منظم با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: اقلام و تجهیزات مورد نیاز مانند دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی به وسیله دانشگاه علوم پزشکی استان احصا می‌شود و به زودی این اقلام تهیه و وارد استان خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۰ هزار لیتر الکل از استان‌های غربی کشور وارد استان می‌شود و همچنین تهیه سایر اقلام مانند ماسک و مواد ضد عفونی از طریق اتاق بازرگانی استان پیگیری می‌شود.

عوض زاده گفت: تاکنون ۱۱۰ دستگاه تب سنج برای استان خریداری شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است و همچنین در تمامی مبادی ورودی استان تیم‌های چک و کنترل مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس تمامی مراکز تجمع مردمی مانند رستوران ها، کافی نت ها، باشگاه های ورزشی و مدارس تعطیل شده است.

وی اشاره داشت: برای رعایت از انتقال کرونا ویروس اتحادیه خبازان به تمامی نانوایی ها اطلاعات و پیام های لازم را ارسال کرده و همچنین حساسیت خانه های بهداشت و دهیاری ها در روستاها بالا رفته است و در حوزه عشایر نیز مذاکراتی با فرماندار مراوه تپه داشته ایم.

عوض زاده در پایان سخنان خود خطاب به مردم خراسان شمالی تاکید کرد: از مردم انتظار داریم در ایام پایانی سال از تجمع در پاساژها و بازارها خودداری کنند و تا حد امکان خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و به آموزش‌های همگانی که توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی از طریق صدا و سیما به آنان اطلاع رسانی می‌شود، عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.