معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اسکان مسافران نوروزی در واحدهای غیررسمی اقامتی این استان ممنوع اعلام شد.

اسکان مسافران نوروزی در واحدهای غیررسمی خراسان رضوی ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین،  یوسف بیدخوری افزود: کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی اقامت مسافران نوروزی را در واحدهای غیررسمی اقامتی از جمله اماکن ورزشی و گردشگری، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، اقامتگاه‌های دولتی و زائرسراها و همچنین برپایی چادرهای مسافرتی را در تعطیلات نوروز ممنوع اعلام کرد.
وی ادامه داد: ستاد ملی مدیریت کرونا، مسوولیت مدیریت ویروس کرونا در حوزه های گردشگری، زیارت و ورزشی را بر عهده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گذاشته است که در این راستا دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت متبوع و ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص پیشگیری، کنترل و مواجهه با این ویروس و نظارت بر حسن اجرای ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های مربوطه به صورت کامل انجام می‌شود.

وی گفت: بر این اساس تا اطلاع ثانوی فقط مراکز رسمی اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها  و مهمانپذیرهای استان که بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ واحد با بیش از ۱۰۰ هزار نفرشب ظرفیت هستند میزبان مسافران نوروزی می‌باشند.

بیدخوری افزود: امیدواریم با کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا نوروز خوب و شادابی را در سراسر کشور از جمله استان خراسان رضوی تجربه کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.