فرماندار تایباد گفت: تا امروز در بحران کرونا، این شهرستان پاک بوده و ان شالله با همکاری مردم خوب این شهر، پاک باقی می‌ماند.

وضعیت سفید تایباد در رابطه با کرونا/ پرهیز از حضور در اجتماعات

به گزارش قدس آنلاین، محسن سیاح،  اظهار داشت: با لطف خداوند متعال شهرستان تایباد تا شامگاه پنج شنبه ۱۵ اسفند در زمینه کرونا پاک بوده و ان شالله با همکاری مردم خوب این شهر پاک باقی می‌ماند.

وی بیان کرد: تدابیر خوبی جهت مبارزه با کرونا ویروس اتخاذ شده است، چنانکه در مرز دوغارون با تجهیزات الکترونیکی نظیر دوربین حرارتی، ترددها بررسی می‌شود، همچنین مسافران با تب سنج لیزری مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

سیاح بیان کرد: این کنترل همچنین توسط دانشگاه علوم پزشکی تربت جام در ورودی این شهرستان انجام می‌پذیرد تا مسافرینی که عازم تربت جام و تایباد هستند، مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس ستاد مدیریت و پاسخگویی به بحران شهرستان تایباد تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس و به دلیل قدرت و قابلیت بسیار زیاد انتشار بیماری مذکور و عوارض خطرناک ناشی از سرایت آن در بین مردم به ویژه افراد مسن، مبتلا به بیماری‌های مزمن و …، تاکید می‌کنیم مردم شریف شهرستان در اجتماعات، حتی ترحیم یا عروسی به هیچ عنوان شرکت نکنند.

سیاح با تاکید مجدد بر پاک بودن شهرستان تایباد، افزود: اینکه تاکید داریم از تجمعات، سفرهای غیر ضروری شهری و خارج شهری دوری کنند به این دلیل است تا شهرستان ما با همیاری مردم عزیزمان پاک باقی بماند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.