به منظور ارتباط موثر و انتقال حال و هوای معنوی حرم مطهر رضوی، ادعیه و برنامه‌های مذهبی بارگاه منور رضوی از شبکه‌های مختلف سیما بر روی آنتن می‌رود.

پخش زنده برنامه های مذهبی حرم مطهر رضوی از شبکه‌های سیما

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد هاشم‌آبادی؛ مدیرعامل موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در این رابطه گفت: همزمان با ایام ماه رجب و با توجه به محدودیت بهره‌مندی مردم از برنامه‌های حرم رضوی به دلیل شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های ویژه این ایام به صورت زنده و مستقیم و در قالب برنامه‌های استودیویی از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن می‌رود.
وی گفت: برنامه‌های استودیویی متناسب با این ایام و مناسبت‌های پیش رو افزایش خواهد داشت و در تعامل مطلوب با رسانه ملی از طریق شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.
هاشم‌آبادی با بیان اینکه این برنامه‌ها از سومین روز ماه رجب و با پخش ویژه برنامه‌های لیله الرغائب آغاز شده افزود: تاکنون با ارتباط مستقیم روزانه از شبکه‌های خراسان رضوی با پخش برنامه اذان‌گاهی و دعای هفتم صحیفه سجادیه، شبکه یک با دعای رجبیه و امین الله، شبکه قرآن با برنامه حریم امن، شبکه سه سیما با دعای توسل و شبکه شما با دعای هفتم صحیفه سجادیه همراه بوده است.
مدیرعامل موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تاکید کرد: علی‌رغم تعطیلی و کاهش ساعات کاری در حوزه‌های مختلف، این مجموعه با افزایش ساعت کار به صورت بی وقفه در تلاش است تا مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی بتوانند از طریق امواج تلویزیونی از برکات و فیوضات این ماه بهرمند شوند.
هاشم‌آبادی تصریح کرد: همچنین بسیاری از برنامه‌ها بوسیله تلویزیون‌های پهن پیکر در صحن‌های حرم مطهر برای بهره‌مندی زائران و مجاوران به صورت مستقیم در حال پخش است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.