رییس اتحادیه صنف آرایشگاه‌های زنانه مشهد گفت: این آرایشگاه‌ها مشروط به رعایت کامل موارد بهداشتی و بخشنامه مرکز بهداشت فعالیت خود را از سر گرفتند.

فعالیت مشروط آرایشگاه‌های زنانه در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه سالارزاده افزود: پیش از این به دلیل شیوع کرونا به آرایشگاه‌های زنانه مشهد توصیه شده بود که تعطیل کنند و برخی از آنها نیز اقدام به تعطیلی کردند.

وی با اشاره به از سرگیری فعالیت مشروط آرایشگاه‌های زنانه اظهار داشت: آرایشگاه‌ها موظف هستند به صورت تلفنی و اینترنتی به مشتریان نوبت دهند تا از ازدحام در سالن جلوگیری شود.

وی گفت: آوردن وسایل شخصی توسط مشتریان، استفاده از ماسک و دستکش از سوی آرایشگران و ضدعفونی کردن وسایل و محل کسب در تمامی آرایشگاه‌ها الزامی است.

سالارزاده با اشاره به ارایه ۱۲ خدمت مجاز آرایش و پیرایش در آرایشگاه‌های زنانه مشهد افزود: نرخ نامه جدید صنف آرایشگاه های زنانه مربوط به اردیبهشت ماه امسال بوده که براساس آن نرخ خدمات بسته به درجه کیفیت آن ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به نرخ نامه قبلی افزایش داشته است و نرخ برخی خدمات مانند تاتو و فر نیز به صورت توافقی است.

وی ادامه داد: صاحبان آرایشگاه‌های زنانه موظف هستند پروانه کسب و نرخ نامه را در معرض دید مشتری نصب کنند.
وی گفت: بازرسان این اتحادیه گشت‌های مشترک با اداره اماکن عمومی،  مرکز بهداشت و اتاق اصناف برای رسیدگی بیشتر به وضعیت آرایشگاه‌ها انجام می‌دهند و در ایام نوروز نیز اعضای هیات مدیره این اتحادیه به نوبت در محل کار حضور یافته و آماده رسیدگی به شکایات هستند.

سالارزاده افزود: هم اینک یکهزار و ۶۸۰ پروانه کسب معتبر برای آرایشگاه‌های زنانه در مشهد صادر شده و کمتر از ۱۰۰ واحد دیگر اخطار گرفته و در حال تشکیل پرونده برای دریافت پروانه کسب هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.