مقام‌های دولت چین آمار تازه‌ای از میزان ابتلا، فوت و درمان افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور ارائه دادند، آماری که از افزایش روند درمان مبتلایان حکایت دارد.

ادامه روند درمان مبتلایان به کرونا در چین/ ۶۵۵۴۱ مبتلا مرخص شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک نهاد دولتی چین بامداد امروز شنبه و طبق روال هفته‌های اخیر بعد از شیوع ویروس کرونا در این کشور به اطلاع‌رسانی درباره وضعیت شیوع این ویروس و مهار آن پرداخته است.

به نوشته «بیزینس استاندارد»، کمیسیون ملی بهداشت چین از ثبت ۱۳ مورد تازه فوت ناشی از ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. طبق اعلام این نهاد، فوتی‌ها این ویروس در چین به ۳۱۸۹ نفر رسیده است.

به گفته این کمیسیون در روز جمعه (دیروز) ۱۱ مورد تازه ابتلا به کرونا در چین ثبت شده و تعداد کل مبتلایان در این کشور تا پایان روز گذشته به ۸۰۸۲۴ نفر افزایش یافته است.

تعداد کل مبتلایانی که بعد از درمان از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند به ۶۵۵۴۱ نفر افزایش یافته و ۱۲۰۹۴ مبتلا هم در حال درمان هستند.

طبق آخرین آمارها، کرونا در جهان تاکنون ۱۴۵۶۷۹ نفر را مبتلا کرده و ۵۴۳۶ نفر را کشته‌ است البته تعداد درمان‌شدگان این ویروس هم به ۷۲۵۳۲ نفر افزایش یافته است.

طبق گزارش‌ها، شیوع ویروس کرونا از اواخر دسامبر(اواخر دی ماه) در شهر «ووهان» استان »هوبی» چین آغاز شده و به تدریج به دیگر کشورها سرایت کرده است.

کرونا به بیش از ۱۴۰ کشور در ۶ قاره سرایت کرده و هفته قبل هم سازمان جهانی بهداشت رسماً اعلام کرد شیوع ویروس در دنیا به سطح «همه‌گیری جهانی» رسیده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.