رییس اتحادیه سراسری فروشندگان آجیل و خشکبار گفت: افزایش ساعات ماندن مردم در خانه به سبب پیشگیری از شیوع کرونا باعث شده است که فروش غیرحضوری و اینترنتی این اقلام در مشهد افزایش یابد.

کرونا فروش غیرحضوری آجیل را افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا ارزانی ممقانی افزود: پس از شیوع کرونا کسب و کار در بازار آجیل و خشکبار نیز مانند سایر بخشهای بازار، کساد شد اما اجباری شدن ماندن مردم در خانه و افزایش تقاضا برای آجیل و خشکبار، باعث فروش اینترنتی یا غیرحضوری بیشتر برخی از صنوف شد.

وی ادامه داد: در این ایام، کسب و کار خرده‌فروشهایی که فروش آجیل و خشکبار به صورت مجازی دارند رونق گرفته است و بیشتر صنوف نیز تلاش می‌کنند آجیل و خشکبار خود را از طریق فضای مجازی بفروشند.

رییس اتحادیه سراسری فروشندگان آجیل و خشکبار گفت: قیمت اقلام همه اقلام آجیل و خشکبار در بازار به دلیل ثابت ماندن بازار و روند نزولی خرید مردم، به طور میانگین ۲۰ درصد کاهش یافته است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز(شنبه) اعلام کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.