سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با هدف پیشگیری و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، کنتورخوان‌های این شرکت تا اطلاع ثانوی به در منازل شهروندان مراجعه نمی‌کنند و قرائت کنتورهای گاز به صورت غیرحضوری و از طریق خوداظهاری شهروندان انجام می‌شود.

قرائت کنتور گاز در خراسان رضوی با هدف پیشگیری از کرونا غیر حضوری شد

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری گفت: در همین راستا سه روش الکترونیکی ارائه خدمات از راه دور برای اعلام رقم کارکرد کنتور گاز مشترکان شامل پیامک، سامانه تلفنی ۱۸۹۴ و درگاه اینترنتی شرکت گاز استان خراسان رضوی به آدرس www.nigc-khrz.ir در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند مطابق زمان بندی تعیین شده که از طریق پیامک برای تمامی مشترکان اطلاع رسانی خواهد شد نسبت به ثبت و اعلام رقم کارکرد کنتور گاز خود اقدام کنند.

سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مساعدت لازم در پرداخت صورت حساب گاز با اقشار کم درآمد و آسیب پذیر انجام می‌شود همچنین تا پایان امسال انشعاب گاز هیچ مشترکی اعم از خانگی و تجاری قطع نمی‌شود و امکان تقسیط مبلغ قبوض گاز نیز برای مشترکان کم درآمد و آسیب پذیر در نظر گرفته شده است.

افتخاری افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی شرکت گاز استان خراسان رضوی به نشانی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir یا از طریق سامانه‌های تلفنی به شماره ۱۸۹۴ و ۳۷۰۷۴ که خدماتی از قبیل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی هم ارائه می‌دهند قبض گازشان را پرداخت کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.