رئیس شورای شهر مشهد، با تاکید بر حفظ سلامت مردم و مصالح عمومی این شهر، از استانداری خراسان رضوی تقاضا کرد بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا را برای خودروهای شخصی با فوریت در دستور کار قرار دهد.

درخواست رئیس شورای شهر مشهد از استانداری، برای تصویب زوج و فرد خودروها

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر، با تاکید بر حفظ سلامت مردم و مصالح مشهد، از استاندار تقاضا کرد بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا خودروهای شخصی را به فوریت در دستور کار قرار دهد.

رئیس شورای شهر مشهد در این توئیت نوشت: وقتی برخی شهروندان همچنان توصیه‌ها را گوش نمی‌کنند، ناچار هستیم برای حفظ سلامت مردم و مصالح ساکنان شهر به اقدامات عاجل متوسل شویم.

وی ادامه داد: شورای شهر مشهد از استاندار تقاضا دارد، بررسی و تصویب طرح زوج و فرد از مبدا خودروهای شخصی را به فوریت در دستور کار شورای همتا قرار دهند.

گفتنی است، اعضای شورای شهر مشهد روز شنبه در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر، با هدف مقابله با شیوع بیشتر بیماری کرونا از طریق ناوگان عمومی با تصویب لایحه‌ای با تعطیلی فعالیت مترو از ۲۵ اسفند ماه تا ۵ فروردین ماه ۹۹ موافقت کردند.

همچنین بر اساس این لایحه سرویس‌دهی اتوبوس نیز از دوشنبه تا چهارشنبه در ساعت‌های ۶ و۳۰ دقیقه تا ۸ و ۳۰ دقیقه و بعدازظهر از ساعت ۱۶و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه بوده و از ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین تعطیل است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.