استاندار خراسان رضوی گفت: ۲۵ هزار تخت نقاهتگاهی برای بیماران مبتلا به کرونا در این استان آماده است که امیدواریم به استفاده نرسد.

۲۵ هزار تخت نقاهتگاهی در خراسان رضوی آماده است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی در مراسم آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مشهد افزود: ۲۰ هزار تخت از این تعداد در شهر مشهد و پنج هزار تخت در دیگر شهرهای این استان است.

وی ادامه داد: همچنین ۲ هزار تخت بیمارستانی خالی در بیمارستان‌های استان آماده است که امیدواریم هیچکدام به مرحله استفاده نرسد.

وی گفت: از آغاز شیوع این ویروس در استان اقدامات پیشگیرانه را شروع کردیم و همه دستگاه‌های اجرایی استان در کنار هم قرار گرفتند و موفق شدیم در حوزه سلامت و پیشگیری اقدامات مثبتی با همکاری مردم انجام دهیم.

استاندار خراسان رضوی از کادر درمانی و پزشکانی که در عرصه مقابله با ویروس کرونا حضور دارند و همچنین از علما و روحانیون که برای جلوگیری از اجتماعات همکاری کردند تشکر کرد و از همراهی مردم و تمامی کسانی که در خانه مانده‌اند قدردانی نمود.

وی افزود: کاهش ۸۰ درصدی مسافرت به خراسان رضوی به خاطر همکاری مردم است و از همه شهروندانی که با مسوولان استان همکاری کردند و صبورانه در خانه های خود ماندند تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.