با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، بنیاد نیکوکاری ایرانیان در مشهد، اقدام به تامین نیازهای ضروری اقشار مختلف کرده است.

تا مهار کامل بیماری ناشی از ویروس کرونا در کنار مردم هستیم

به گزارش قدس آنلاین، محمدجعفر کروژدهی مدیر عامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان گفت: از اهداف این بنیاد، خدمت رسانی و تامین نیازهای ضروری اقشار مختلف جامعه در شرایط ویژه است که در فاز نخستِ کمک رسانی، تعداد ۴ هزار و ۹۵۷ ماسک N۹۵ و ماسک پزشکی، ۳۳۰ عدد ست کاورال و ۱۲ هزار دستکش لاتکس در بیمارستان‌های خراسان رضوی توزیع کرد.

او ادامه داد: این بنیاد، در فاز دوم تعداد ۱۰ هزار بسته حمایتی «سلامت» ویژه نیازمندان حاشیه شهر مشهد تهیه، بسته بندی و توزیع کرد.

مدیر عامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان گفت: اکنون در فاز سوم کمک رسانی، در صدد هستیم به منظور حمایت از مستمندان و  کارگران روزمزد، دست فروش ها، کودکان کار و زنان سرپرست خانوار که به دنبال شیوع بیماری کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده و قادر به تامین مایحتاج غذایی خود و خانواده‌هایشان نیستند، بسته‌های معیشتی " برنج، روغن، قند، چای، حبوبات  " تهیه کنیم.

کروژدهی افزود: شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۳۹۷۷۳ و شماره حساب ۲۴۴۶۰۵۸۴۱ بانک رفاه کارگران شعبه بلوار معلم را نیز به عنوان مسیری جهت همکاری شهروندان به منظور ارائه اقدامات خیرخواهانه به افراد نیازمند می باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.