۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: 700285

ایسوس از نسل جدید لپ تاپ‌های مخصوص بازی خود رونمایی کرد.

لپ تاپ جدید ایسوس معرفی شد+ عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در گذشته، ASUS اولین لپ تاپ جهان را با نمایشگرهای دوگانه در ترکیب ZenBook خود راه اندازی کرده بود، این دستگاه‌ها به عنوان ZenBook Pro Duo (بررسی) و ZenBook Duo لقب گرفتند و اکتبر سال گذشته هر دو لپ تاپ راهی بازار جهانی شدند.

اکنون این برند تایوانی از لپ تاپ دیگری با صفحه نمایش دوگانه، این بار برای گیمرها در ترکیب ROG خود رونمایی کرده است ، آخرین دستگاه لپ تاپ ROG Zephyrus Duo 15 نامیده می‌شود و در مقایسه با ZenBook Pro Duo ، این دستگاه قدرتمند با چند تغییر همراه است. بیایید نگاهی به این لپ تاپ بیاندازیم.



مشخصات ASUS ROG Zephyrus Duo 15

لپ تاپ ROG Zephyrus Duo 15 اسپرت، دارای نمایشگر اصلی 15.6 اینچی است که در دو گزینه پنل 4K 60Hz با پشتیبانی لمسی و صفحه FHD 300Hz ارائه می شود، ایسوس می گوید که اولی برای سازندگان محتوا طراحی شده است در حالی که دومی برای گیمرها ایده آل تر است، این لپ تاپ دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه RGB با یک صفحه کلید در سمت راست است ، که به عنوان یک پد شماره نیز دو برابر بزرگتر می‌شود.

به ویژگی جالب توجه ROG Zephyrus Duo 15 ، نمایشگر ثانویه لپ تاپ با نام ROG ScreenPad Plus گفته می شود. این صفحه نمایش 14.9 اینچی 60 هرتزی است که دارای رزولوشن UHD است و دارای صفحه لمسی و پشتیبانی از قلم است. صفحه نمایش ثانویه را می توان با زاویه 13 درجه بالا برد تا هر دو صفحه نمایش در هنگام استفاده از لپ تاپ ، دید بهتری ارائه دهند.

ایسوس می‌گوید می‌توان از آن برای نمایش برنامه‌های ثانویه مانند چت‌های Twitch ، پخش بازی و موارد دیگر استفاده کرد، این شرکت افزود که برای ایجاد محتوا با رابط‌های خاص و کنترل‌های مناسب برای تنظیم دو صفحه نمایش ، با توسعه دهندگان بازی همکاری کرده است.



در داخل دستگاه ROG Zephyrus Duo 15 تنظیمات سخت افزاری مختلف با حداکثر یک پردازنده 10 هسته‌ای Core i9-10980 HK همراه با GeForce RTX 2080 Super NVIDIA موجود است، این لپ تاپ حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD با پشتیبانی RAID 0 دارد.

ایسوس می گوید که باز شدن دریچه در زیر نمایشگر ثانویه به جریان هوا کمک می‌کند و باعث خنک شدن دستگاه می‌شود، ROG Zephyrus Duo 15 از باتری 90Wh بهره می برد. از لحاظ ارتباطی ، از یک درگاه USB-C 3.2 ، یک درگاه ThunderBolt 3 ، دو درگاه USB 3.2 ، HDMI-out ، دو درگاه 3.5 میلی متری و یک درگاه اترنت استفاده می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن ASUS ROG Zephyrus Duo 15

دستگاه ROG Zephyrus Duo 15 با قیمت 2،999 دلار شروع می‌شود و پیکربندی سطح بالاتر آن با قیمت 3699 دلار قیمت گذاری شده است. این لپ تاپ در ماه ژوئن امسال در برخی مناطق جهان به بازار خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.