نمایشگاه آنلاین مجموعه آثار علی ذاکری با عنوان «در دشت‌های کودکی» توسط گالری سرادی‌پور برگزار می‌شود.

نمایشگاه آنلاین «در دشت‌های کودکی» افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، اخیراً بسیاری از گالری ها دست به برپایی نمایشگاه های آنلاین و فروش آثار هنری زده اند که با استقبال خوب مخاطبان هم همراه بوده است. در ادامه برگزاری این نمایشگاه‌ها، پایان این هفته یک نمایشگاه نقاشی دیگر افتتاح خواهد شد.

به دلیل شرایط خاص این روزها و جهت رعایت اصول فاصله‌گذاری جسمی، نمایش پیش رو با عنوان «در دشت‌های کودکی»، مجموعه آثار نقاشی علی ذاکری، به‌صورت مجازی از بیست و نهم فروردین تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. همچنین آثار این مجموعه همزمان در پلتفرم artsy.net artnet.com و اپلیکیشن آرتسی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مراسم افتتاحیه مجازی نمایشگاه آنلاین مجموعه آثار علی ذاکری ساعت ۲۲ جمعه ۲۹ فروردین‌ماه به‌صورت زنده در صفحه‌ اینستاگرام گالری سرادی‌پور به نشانی @saradipour.art با حضور علی ذاکری و داریوش حسینی خواهد بود.

علی ذاکری در بخشی از بیانیه این نمایشگاه نوشته است: «کار در دل طبیعت تجربه‌ای عمیق از لحظه‌های سکوت است. سکوت عظیم؛ هیچ بزرگ؛ تهی از جهانی که بودن آدمی را به چالش می‌کشد! تجربه‌ای از آوارگی‌ست؛ عجز از چیزی که یا نمی‌یابی و یا در انتخابش مرددی؛ یا تجربه لذت تماشایی که حجم زیبایی روبرویت را نمی‌توانی تاب بیاوری؛ و تو بی‌آنکه خود بدانی از جایگاه ناظر بدل به منظر می‌شوی؛ به تکه‌ای از طبیعت. اصلاً می‌شوی خود طبیعت و آنگاه آرامش تو را فرامی‌گیرد...»

همچنین ده درصد از فروش آثار این نمایشگاه به حمایت از هنرمندان نقاش متأثر از شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کووید-۱۹ اختصاص خواهد یافت

آثار این مجموعه علاوه بر اینستاگرام گالری بر روی پلتفرم آرتسی Artsy.net و آرت نت Artnet.com  تا ۳۰ خردادماه قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.