خراسان شمالی-فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از انهدام باند سارقان احشام به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

انهدام باند سارقان یک میلیاردی احشام در فاروج

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت احشام در شهر تیتکانلو، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام مستمر اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده محل اختفای متهمان را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی، اعضای این باند حرفه ای که ۵ نفر بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقت ۱۳ راس دام اعتراف کردند، یاد آور شد: با بررسی بعمل آمده ارزش احشام سرقت شده یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه ای منزل

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای و کشف ۳۰۰ میلیون ریال وسایل منزل در عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد

سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت منزل توسط یک سارق حرفه ای در حاشیه شهر فاروج، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در ابتدا اقدامات فنی و تخصصی خود را با رصد لحظه ای مکان وقوع سرقت آغاز کردند، افزود: با تلاش مستمر ماموران در نهایت این فرد شناسایی و در عملیات غافلگیرانه ماموران، در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده به سرقت ۳۰۰ میلیون ریال وسایل منزل اعتراف کرد، یاد آور شد: در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.