جانشین فرمانده انتظامی کاشمر گفت: خودروی حامل مواد مخدر با تیراندازی نیروهای پلیس این شهرستان توقیف شد.

زمین گیر شدن خودروی حامل مواد مخدر  در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی قاسمی افزود: با همکاری اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان خراسان شمالی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه سواری پراید، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی اقدام به اجرای طرح مهار در چند نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کردند.

وی ادامه داد: با توقیف یک دستگاه سواری پراید در جاده کاشمر به بردسکن و پیدا نشدن مواد از این خودرو، ماموران به ارتباط راننده این خودرو با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ پی‌برده و برای کنترل جاده‌ها اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کاشمر گفت: پلیس با مشاهده خودروی مورد نظر فرمان ایست داد اما راننده این خودرو بی توجه به فرمان ایست،  به سمت جاده‌های فرعی فرار کرد.

قاسمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از آغاز عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت این خودرو آن را متوقف کردند و در بازرسی از  خودروی یاد شده موفق شدند مقدار ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

وی ادامه داد: در این رابطه دو دستگاه خودرو یاد شده توقیف و همچنین یک متهم دستگیر شد و تلاش پلیس برای دستگیری راننده سواری پژو ۴۰۵ که با استفاده از تاریکی شب فرار کرد تا حصول نتیجه ادامه دارد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.