اعضای شورای اسلامی شهر مشهد امروز در قالب نود و یکمین جلسه این نهاد از کادر درمان بیماران در خط مقدم مبارزه با بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا در این کلانشهر قدردانی کردند.

قدر دانی شورای شهر مشهد از کادر درمان بیماران کرونا

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای اسلامی شهر مشهد در این نشست با حضور دو نفر از نمایندگان کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: فعالیت کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا در این کلانشهر کم‌نظیر و قابل تقدیر است. 

محمدرضا حیدری افزود: در طول ایامی که با بحران شیوع کرونا مواجهیم تعاملات خوبی بین مدیریت شهری و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برقرار بوده و خواهد بود.
وی همچنین به آغاز "هفته کمک به محرومان و مستضعفان" از شب سالگرد ولادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره و بیان کرد: مردم در بحران کرونا نشان دادند همراه همنوعان خود هستند و خیزش و حرکت اجتماعی ارزشمندی از سوی شهروندان مشهدی برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا شکل گرفته‌ که این حرکت جهادی نیز قابل قدردانی است.
رییس شورای شهر مشهد ادامه داد: بسته‌های معیشتی توسط دستگاههای مختلف بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا در طول ماه مبارک رمضان در حال توزیع است. شهرداری مشهد نیز در همین چارچوب مسوولیت توزیع ۵۰ هزار بسته را بر عهده ‌دارد. 
وی همچنین گفت: زندگی امام حسن مجتبی (ع) نکات برجسته ای دارد. صلح امام حسن (ع) نشانگر پایداری و وفاداری آن حضرت به اعتقادات و مبانی دین مبین اسلام و اخلاق اسلامی است. حضرت امام حسن (ع) پایه صلح را گذاشتند، سیاست صلح حضرت در کنار سیاست نبرد امام حسین(ع) نشاندهنده این مهم می‌باشد که در نظر گرفتن متقضیات زمان برای راهکارها بسیار مهم است.
طی نشست امروز شورای شهر مشهد با حضور رییس و جمعی از مدیران دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، از دکتر محمدرضا حسینعلی‌زاده رییس بیمارستان فوق تخصصی دکتر شریعتی مشهد و همچنین مدیر خدمات پرستاری این مرکز درمانی درمان بیماران مبتلا به کرونا به نمایندگی از همه کادر درمان فعال در این جبهه قدردانی شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.