مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی گفت: شبکه‌های رادیویی جوان، پیام، آوا و زیارت حال و هوای لیالی قدر در حرم امام رضا(ع) را به صورت زنده برای شنوندگان خود روایت خواهند کرد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های رادیو در لیالی قدر از حرم امام رضا(ع) / زیارت بر روی امواج رادیو

به گزارش قدس آنلاین، حسن دست‌پروری، با تشریح ویژه برنامه‌های رادیویی از حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های قدر، اظهار کرد: ویژه برنامه «و خدایی که در این نزدیکی‌ست» در لیالی قدر از حرم مطهر امام رضا(علیه‌السلام) بر روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت و شنوندگان این ایستگاه رادیویی می‌توانند مراسم قرائت دعای جوشن کبیر حرم مطهر رضوی را از این طریق دنبال کنند.

وی افزود: این برنامه رادیویی به تهیه‌کنندگی «سیروس رجبی» و اجرای «حسن خلقت دوست» در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد روی آنتن می‌رود.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: «حجت الاسلام هادی اتابکی» کارشناس برنامه، «علی سلیمانی» بازیگر و «مهدی محمدنژاد» مداح اهل بیت(ع) مهمانان اولین برنامه «و خدایی که در این نزدیکی‌ست» خواهند بود و دعای جوشن کبیر از رواق دارالقرآن حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام به صورت اختصاصی برای شبکه رادیویی جوان پخش خواهد شد.

وی ابراز کرد: ویژه برنامه شب‌های قدر حرم مطهر امام رضا(علیه‌السلام) همچنین از طریق رادیوهای پیام و آوا به صورت مستقیم از ساعت ۲۳ از محل استودیو صحن آزادی حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

دست پروری ابراز کرد: رادیو «زیارت» نیز با پوشش زنده و کامل ویژه برنامه شب‌های قدر حرم مطهر رضوی شامل دعای جوشن کبیر، سخنرانی و قرآن به سر؛ مطابق با برنامه حرم مطهر از ساعت ۲۱ از طریق استودیو صحن انقلاب، حال و هوای شب‌های قدر حرم رضوی را به سمع مخاطبان خود می‌رسانند.

وی گفت: ارتباط‌های زنده تلفنی با شبکه‌های رادیویی مراکز استانی از دیگر ویژه برنامه‌های رادیویی حرم مطهر رضوی ویژه شب‌های قدر است که به فراخور، ارتباط زنده تلفنی با مراکز استانی برای اعلام ویژه برنامه‌ شب‌های قدر حرم مطهر رضوی انجام می‌شود.

مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی اظهار کرد: همچنین با همکاری خبرگزاری مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی، در شب‌های قدر ارتباط‌های زنده خبری با بخش‌های مختلف خبری و شبکه‌های سراسری از جمله شبکه خبر سیما، اخبار ۲۱ و خبر ۲۰:۳۰ از نیم طبقه صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برقرار می‌شود تا محبین اهل‌بیت(ع) برای دقایقی دل خود را به پنجره فولاد حضرت رضا(ع) گره بزنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.