رئیس بیمارستان شهدای تجریش گفت: در طی این مدت ۳۰۰۰ نفر از کادر درمان کشور به ویروس کرونا آلوده شده و متاسفانه حدود ۱۱۰ نفر از آنان جان‌ باخته‌اند.

ابتلای 3000 عضو کادر درمانی کشور به کرونا/ 110 نفر فوت کردند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر رضا جلیلی خشنود در نشست خبری جشنواره "فرشته مهر" اظهار کرد: این جشنواره روز پنجشنبه 8 خردادماه با حضور مسئولین لشکری و کشوری و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بیمارستان شهدای تجریش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا تمام بیمارستان‌ها زیر بار کرونا رفتند، اظهار کرد: در ابتدای شیوع کرونا، لباس‌های حفاظت شخصی آن‌گونه که مد نظر سازمان جهانی بهداشت بود نداشتیم و این امر باعث شد بسیاری از کادر بهداشتی و درمانی به بیماری کرونا مبتلا شوند. در بیمارستان شهدای تجریش تاکنون بیش از 2000 بیمار بستری کرده‌ایم.

وی افزود: در طی این مدت 3000 نفر از کادر درمان کشور به ویروس کرونا آلوده شده و متاسفانه حدود 110 نفر از آنان جان‌ باخته‌اند؛ با هدف گرامی‌داشت یاد این پرسنل، تندیس و تمبر "فرشته مهر" به‌عنوان نمادی از خدمت‌رسانی صادقانه نیروهای درمانی و بیمارستانی شامل پزشک، پرستار، پرسنل آزمایشگاه، رادیولوژی، پشتیبانی، اداری، نقلیه، خدمات و... با حضور مسئولین رونمایی خواهد شد.

خشنود با اشاره به درخواست نامگذاری هشتم خرداد به عنوان روز "مدافعان سلامت" تصریح کرد: درخواست تغییر نام خیابان حمید در محدوده بیمارستان شهدای تجریش به خیابان "مدافعان سلامت" یا "فرشته مهر" نیز از سایر برنامه‌های این جشنواره است

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.