گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب که در سالروز ارتحال امام خمینی‌(ره) فرمودند در قالب مجموعه عکس‌نوشت «سلام بر روح‌الله» به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

مجموعه عکس‌نوشت «سلام بر روح‌الله» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، این عکس‌نوشت‌ها از مجموعه تولیدات اداره فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که با عنوان «سلام بر روح‌الله» شامل گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) است و در سایت حرم مطهر رضوی قرار گرفت.

در بخشی از بیانات مطرح شده در عکس‌نوشت «سلام بر روح‌الله» می‌خوانیم:

«امام به جوانان اعتماد می‌کردند و ما هم این عقیده را داریم که باید به جوانان اعتماد کرد. این به معنای این است که این ثروت برای کشور است و باید از آن استفاده کنیم، معنای آن عدم استفاده از غیر جوان‌ها نیست. ما قادریم در بخش‌های گوناگون تمدنی کشور و نظام تحول به وجود آوریم. انتظار من از خودم و از جوانان و نخبگان این است که در فکر ایجاد تحول در بخش‌هایی که لازم داریم باشید و تحول نکاتی در آن است، اگر بخواهیم تحول به معنای صحیح کلمه اتفاق بیافتد باید به آن توجه کنیم».

همچنین در یکی از این عکس‌نوشت‌ها آمده است:

«موضوع دیگر دشمنی‌هاست؛ ملاحظه دشمن خارجی را نباید کرد. جبهه وسیعی از دشمن وجود دارد که هر حرکتی در کشور بخواهد به سمت صلاح حرکت کند به دنبال آن هستند که آن را توسط امپراتوری رسانه‌ای که در دست صهیونیست‌ها هست زیر سوال ببرند».

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب نیز درباره تحولاتی که امام خمینی(ره) به وجود آورد به این شرح است:

«امام، امام تحول بود. باید از امام درس بگیریم. هر جامعه زنده و پویایی احتیاج به تحول دارد. امروز ما نیاز به تحول داریم. بعد از ارتحال امام، جامعه از رویکرد تحولی فاصله نگرفته و در زمینه‌های گوناگونی تحول پیدا کردیم و قدرتمندتر از گذشته و در مواردی سرزنده‌تر شده‌ایم. ملت آمریکا احساس خجالت و سرافکندگی از حکومت‌های خود می‌کند و آن کسانی که چه در کشور ما یا بعضی افرادی که در خارج از کشور هستند که شغلشان بزک کردن آمریکا است آن‌ها هم امروز دیگر سر خود را بلند نمی‌کنند».

یادآوری می‌شود؛ انتشار پوستر و کارت‌پستال،   تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده و... از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.