۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 707095

مربی شهرخودرو می‌گوید من اصلاً کرونا نداشتم و فقط در زمان گرفتن تست سرما خورده بودم.

کرونا نبود، فقط سرما خورده بودم

به گزارش قدس آنلاین، داوود سیدعباسی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعاتی مبنی بر ابتلایش به ویروس کرونا و شرکت نکردن در تمرینات تیمش به مدت یک هفته گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و من تنها در زمان تست گرفتن سرما خورده بودم و حالا هم بعد از یک هفته غیبت در تمرینات عازم مشهد هستم تا در تمرینات امروز تیمم شرکت کنم.

او ادامه داد: غیبت تمرینات من به دلایل شخصی و همین بیماری سرماخوردگی بود زیرا امکان داشت سایر بازیکنان هم سرما بخورند و سرماخوردگی می‌تواند باعث ابتلا به ویروس کرونا شود که این می‌توانست برای بازیکنان دردسرساز باشد. خدا را شکر الآن خوب شدم و در تمرینات هم حاضر خواهم شد.

مربی شهرخودرو درباره برگزاری بازی‌های لیگ و نظرش درباره انصراف شهرخودرو از ادامه لیگ نوزدهم در صورت بدتر شدن شرایط عنوان کرد: ما فوتبالی‌ها هم دل‌مان برای فوتبال تنگ شده است اما همیشه باید اولویت‌ها را در نظر بگیریم. سلامتی بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها بسیار مهم‌تر از هر چیز دیگری است. بعضی از دوستان می‌گویند می‌توانیم پروتکل‌های سری‌ آ و بوندسلیگا را اجرا کنیم اما واقعیت این است که ۵ درصد آن را هم نمی‌توانیم انجام دهیم. نباید به هر قیمتی بازی‌ها برگزار شود و اگر قرار است در ایجاد پروتکل‌های بهداشتی به حد سری‌ آ و بوندسلیگا برسیم حداقل ۲ ماه زمان می‌خواستیم نه ۲ هفته.

سیدعباسی در پایان تصریح کرد: حالا که دیگر می‌خواهند بازی‌ها را برگزار کنند و چاره‌ای هم نداریم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که حداکثر تلاش‌مان را بکنیم که دوباره سهمیه آسیا را کسب کنیم و کسی هم از نظر سلامتی و جانی آسیب نبیند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.