همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت : ۱۷هزار و ۳۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان همدان ثبت نام کردند.

۱۷ هزار و ۳۰۰ همدانی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، داریوش حسینی در صحن شورای شهر همدان با اشاره به گرانی مسکن در همدان اظهار کرد: تورم یکی از دلایل مهمی است که به شدت روی قیمت ساخت مسکن و سرمایه‌گذاری در این زمینه تأثیر گذاشته است .

حسینی افزود : قبل از تورم، عرضه مسکن و تقاضا بسیار زیاد بود ولی با تغییرات ارز بازار سوداگری ایجاد شد و تا زمانی که قیمت ارز به ثبات نرسد این سوداگری‌ها در بازار مسکن ادامه خواهد داشت .

وی بیان کرد: طی برنامه ریزی انجام شده در وزارت راه و شهرسازی موضوع تامین مسکن در کشور پیگیری می شود و با استفاده از ظرفیت های موجود در تمامی استانها منابع خوبی را برای احداث مسکن تامین می نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن همدان ثبت نام کرده‌اند، افزود : این تعداد ثبت نامی بعد از پالایش به ۸ یا ۹ هزار نفر کاهش پیدا خواهد کرد .

حسینی ادامه داد: طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته در فاز نخست ۵ هزار واحد مسکن در همدان ایجاد خواهیم کرد اما به طور قطع از ظرفیت ادارات دولتی نیز در این زمینه استفاده می‌کنیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.