پیشنهاد سردبیر

در نخستین روز اجرای طرح عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های مشهد در ایام دهه کرامت، خادمان حرم مطهر حضرت رضا(ع) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی «اکبر» از کودکان بستری و خانواده‌های آنها دلجویی کردند.

عیادت خادمان بارگاه منور رضوی از کودکان بستری در بیمارستان «اکبر»

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ششمین روز از دهه کرامت، جمعی از خادمان و خادمیاران رضوی ظهر امروز، هشتم تیر ضمن عیادت از کودکان بستری در بیمارستان فوق تخصصی «اکبر» و تقدیم هدایای متبرک، از خدمات شبانهروزی کادر درمانی تقدیر کردند.

در حاشیه این برنامه امین بهنام دبیر کانون های خدمت رضوی استان خراسان رضوی درخصوص کیفیت اجرای این طرح گفت: برنامه عیادت از بیماران و قدردانی از خدمات کادر پزشکی و درمانی سطح شهر مشهد با حمایت دفتر امور مجاورین حرم مطهر رضوی، همزمان با دهه کرامت در حال اجرا است.

وی افزود: به نیابت از امام هشتم، ۸ بیمارستان با وضعیت سفید که بیماران مبتلا به کرونا در آن بستری نیستند، شناسایی شده و در این مراسم سه تن از خادمان مستقر در کشیک های مختلف خدمتی و ۸ خادمیار با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان ها حضور پیدا می‌کنند.

به گفته بهنام، خدام و خادمیاران با رعایت تمام نکات بهداشتی، ضمن سرکشی از بیمارستان ها و دیدار با بیماران، هدایای متبرک شامل کتاب داستان، مداد رنگی، لوح فشرده مناسب کودکان و نوجوانان، بسته های شکلات، نبات متبرک و عطر تقدیم آنها می‌کنند.

وی یادآور شد: طرح دیدار و دلجویی از بیماران تا پایان دهه کرامت در بیمارستان های امام رضا(ع)، قائم، مهر، امید، فارابی و هاشمی نژاد اجرا خواهد شد و در مجموع ۶ هزار بسته متبرک به بیماران بستری در بیمارستان ها اهداء خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.