یزد – مسئول کانون جوانان رضوی در یزد گفت : همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) سیزدهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید بدون حضورمردم درآستان مقدس سید جعفر (ع)یزد برگزار خواهد شد .

سیزدهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در یزد برگزار خواهد شد

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت : همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) با حضورخدام آستان قدس رضوی، سیزدهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، بدون حضورمردم دراستان مقدس سید جعفر یزد برگزار خواهد شد.

وی افزود : شعار جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید امسال « به تو از دور سلام » است وبا توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور ، این مراسم بدون حضورمردم و به صورت پخش مستقیم از شبکه تابان یزد در شب میلاد امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئول کانون جوانان رضوی در یزد گفت : یکی ازاخبار خوب ایام دهه کرامت ،برگزاری جشنواره مردمی زیر سایه خورشید است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر مسافرت ها تعطیل شده و ارادتمندان امام رضا (ع)هم در این ایام از سفر به مشهد الرضا محروم هستند و حضور خدام رضوی در استان و برگزاری این جشنواره می تواند رایحه امید بخشی را به همراه داشته باشد .

مهدوی نژاد خاطر نشان ساخت : حضور خدام رضوی دراستان آرامش روحی و روانی  خوبی برای مردم در پی داشته چرا که بعد ازمراسم ماه محرم، هیچ برنامه ای مانند این جشن نیست که همه ارکان  اجتماع را در گیر کند  و بتواند چنین شور و نشاط معنوی را در جامعه ایجاد کند.

مسئول کانون جوانان رضوی در یزد افزود: برنامه این دوره ازجشنواره ، با توجه به شیوع بیماری کرونا نسبت به سالهای گذشته تفاوت چشمگیری داشت و سال گذشته دراین جشنواره ۳۴۰برنامه برگزار شد اما امسال ۱۴۰برنامه با حضور ۸ نفر ازخدام رضوی برگزار شد و امیدواریم به برکت این ایام، هرچه سریعتر بیماری منحوس کرونا از جامعه و دنیا ریشه کن شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.