مربی فولاد می‌گوید بعضی صحبت‌ها توهین به کادر پزشکی و وزارت بهداشت است که در این چند ماهه از جان خود برای سلامتی جامعه در برابر ویروس کرونا گذشتند.

مربی فولاد خطاب به سرمربی تراکتور: خودت از تیم‌ها تست کرونا بگیر!

قدس آنلاین: حمیدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عقب افتادن دیدار این هفته فولاد اظهار داشت: باشگاه ما در کمال صداقت و راستگویی وضعیت اعضایش را اعلام کرد. متاسفانه تعداد زیادی از افراد درگیر این بیماری شدند و طبق نظر سازمان لیگ، دیدار این هفته ما و نفت مسجدسلیمان لغو شد. راستش را بگوییم این ماجرا و عدم بازی با نساجی به ضرر تیم فولاد تمام شد. ما در بهترین فرم آمادگی بدنی قرار داشتیم اما وجدانمان اجازه نداد تا در این دیدار حاضر شویم. 
وی درباره صحبت‌های ساکت الهامی سرمربی تراکتور درباره اعلام تعداد کرونایی‌ها و اسامی آن‌ها نیز گفت: از صحبت‌های ایشان تعجب می‌کنم. اسامی و مدارک به مراجع داده شده. نمی‌دانم به دنبال چه چیزی هستند. اگر سرمربی تراکتور خیلی علاقه‌مند است، خودشان بیاید و از همه تست بگیرد و جواب آنها را هم در رسانه‌ها اعلام کند. این صحبت‌ها توهین به کادر پزشکی و وزارت بهداشت است که این چند ماه برای سلامتی جامعه و کنترل ویروس از جان خود گذشتند.
رجبی افزود: باید به ایشان بگویم سازمان لیگ کاملا پای‌کار است و صلابت کامل دارد. خدمت آقای الهامی بگویم که ماجرای کسانی که کرونا دارند و کسانی که مصدوم شده‌اند فرق دارد. لزومی ندارد که اسامی بازیکنانی که کرونا دارند اعلام رسمی شود چرا که این مسأله کاملا محرمانه است. در تیم ما کرونایی‌ها، همه نگران و بد حال هستند وخیلی از آنها به خانواده‌های خود خبر نداده‌اند و در قرنطینه هستند. حالا شما می‌گویید اسامی آنها را در رسانه ها اعلام کنند که پدر، مادر واعضای خانواده آنها نیز دچار نگرانی شوند؟ این کار انسانی نیست. آیا خودشان وقتی مدعی شدند چند نفر از تیم‌شان دچار این ویروس شده،  اسامی بازیکنانشان را اعلام کردند؟ 
مربی تیم فولاد تصریح کرد: موضع ما همیشه یکی بوده، همان وقت که ششم بودیم، سوم شدیم و یا هر رتبه‌ای که باشیم موضع ما یکی بوده و آن تعطیلی لیگ‌ برتر بخاطر سلامتی بازیکنان، اعضای تیم و جامعه بوده و مصاحبه اعضای باشگاه ما در این خصوص در آرشیو تمامی رسانه‌ها موجود است.تیم تراکتور خرج زیادی کرده و نتوانسته نتایجی را که می‌خواسته و متناسب با خرج خود داشته بگیرد و به همین دلیل هر روز یک صحبت می‌کنند.

مربی فولاد خوزستان عنوان کرد: آنها وقتی دیدند ادامه لیگ به ضررشان است، گفتند برگزار نشود و اکنون که می‌بینند بعضی بازیکنان استقلال غایب هستند، موضع‌شان عوض شده و می‌گویند باید بازی انجام شود. شاید بعد از این بازی، صحبتی دیگر انجام دهند. بهتر است آقای الهامی روی تیم خود تمرکز کند و درباره فولاد صحبتی نکند. اگر بار دیگر درباره تیم ما صحبتی شود، قطعا صحبت‌های دیگری را مطرح خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: بعضی تیم‌ها بهتر است به جای اینکه دنبال این باشند تمرکز تیم‌های دیگر را به هم بزنند روی عملکرد خود و کارشان تمرکز کنند چرا که راه موفقیت این است تلاش کنید و تیم خوبی را بسازید نه اینکه بخواهید با انجام مصاحبه بقیه را تحت فشار بگذارید. امیدوارم که این ویروس منحوس از جهان شرش کنده شود و سلامتی و آرامش به ایران عزیز ما و تمامی جهان بازگردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.