دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: برای حفظ و ارتقاء عفاف و حجاب به عنوان یکی از برجسته ترین و مهمترین اصول انقلاب اسلامی نیاز به تشکیل جبهه مردمی و همکاری تشکل های مختلف در این زمینه است.

همکاری مردم مهمترین موضوع در زمینه حفظ عفاف و حجاب است/ عفاف وحجاب  پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه خانواده

سردار  علی اکبر افراسیابی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: حوزه  عفاف و حجاب و اجرای آن در سطح جامعه بسیار گسترده و وسیع است.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار با اجرای  شبیوخ فرهنگی  در مقابل انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته و سعی دارد این انقلاب را از ارزش های محتوایی و دینی آن دور کند،  از این رو برای مبارزه و مقابله با آنها و حفظ این اصول و ارزش ها  همانند  دفاع مقدس باید یک جبهه مردمی  شکل بگیرد.

افراسیابی ادامه داد: یکی از برجسته ترین و مهمترین اصول انقلاب اسلامی موضوع عفاف و حجاب است که نیاز دارد جبهه مردمی برای حفظ و ارتقائ آن در جامعه شکل بگیرد،  از این رو مهمترین موضوع در حوزه عفاف و حجاب حضور و همکاری مردم باهر دین و آیینی و در هر شرایط سنی نظیر هشت سال دفاع مقدس  است.

وی تصریح کرد: جهت نهادینه سازی، گسترش و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب باید با ابتکار و انگیزه تلاش و از حضور تشکل های مختلف در این زمینه نیز استفاده کرد .

افراسیابی افزود: در حوزه عفاف و حجاب علل و عوامل نیز باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرند و صرفا به معلول ها نباید بسنده کرد .

وی ادامه داد: متولیان قبلی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در این زمینه تلاش های خوبی انجام داده اند که ما نیز آنها را ادامه و ارتقاء خواهیم داد، البته در مورد وضعیت استان در این زمینه در شرایط فعلی نمی توان گفت  بسیار خوب یا بسیار بد است و سنجش آن بستگی به وضعیت ما در مقابل اقدامات جبهه استکبار دارد.

افراسیابی با بیان اینکه عفاف وحجاب  پشتوانه محکمی برای حفظ سرمایه بسیار بزرگ خانواده در جامعه است، اظهار کرد: هرچه آموزش ها و خاکریز ها در این زمینه بیشتر و مستحکم تر باشند و با انگیزه و برنامه ریزی عمل کنیم  به طور طبیعی موفقیت بیشتری در مقابل دشمن خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.