با آغاز مرحله اول پیش فروش محصول K132، ایران خودرو تصاویر رسمی این خودرو به همراه مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار داد.

تصاویر رسمی و مشخصات محصول جدید" k132" ایران خودرو در طرح فروش منتشر شد (+عکس و جدول)

قدس آنلاین: ایران خودرو طرح فروش محصول جدید "k132" به همراه هشت خودروی دیگر را از  18 تیر به مدت 4 روز اجرایی کرد اما با آغاز مرحله اول پیش فروش محصول K132، این شرکت تصاویر رسمی این خودرو به همراه مشخصات آن را  نیز در اختیار رسانه ها قرار داد.

به گزارش عصر ایران آنگونه که  شرکت ایران خودرو اعلام کرده این خودرو در 2 نمونه گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر این شرکت "k132" دنده ای را با پیش پرداخت ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان ثبت نام می کند و مشتریان نمونه اتوماتیک باید ودیعه اولیه ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را بپردازند.

طبق بخشنامه فروش ایران خودرو ، این سدان جدید از تابستان ۱۴۰۰ به صورت رسمی در اختیار خریداران قرارار می گیرد. 

K132 در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به سامانه ترمز ABS، EBD و BA مجهز است. همچنین سیستم کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی ESC در این خودرو  دیده می شود .

 در مشخصات این خودرو فرمان کمکی برقی، تهویه مطبوع الکتریکی دستی، سنسور باد لاستیک، دو کیسه هوای جلو، کروز کنترل، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، بلوتوث، چراغ روشنایی روز و برخی امکانات دیگر در K132 دنده ای و اتوماتیک وجود دارد. اما در نسخه اتوماتیک رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، سانروف، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، صندلی های برقی جلو، تاشوندگی برقی آینه های جانبی و کیسه های هوای جانبی جلو هم به چشم می خورند.

تصاویر و مشخصات رسمی محصول جدید "k132" که توسط ایران خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است

تصاویر رسمی و مشخصات محصول جدید

تصاویر رسمی و مشخصات محصول جدید

تصاویر رسمی و مشخصات محصول جدید

تصاویر رسمی و مشخصات محصول جدید

تصاویر رسمی و مشخصات محصول جدید

تصاویر رسمی و مشخصات محصول جدید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.