همدان- مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت : مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله با دو ورودی جهت تفکیک زباله های خشک و تر برای اولین بار درشهرهمدان در۴ نقطه ازسطح منطقه یک اجرا شد.

مخازن زیرزمینی مکانیزه زباله برای اولین باردرشهرهمدان اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان ، مسعود دهبانی صابرمدیرمنطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اجرای مخازن زیر زمینی مکانیزه زباله اظهار کرد: همواره استفاده از مخازن قدیمی زباله درنقاط پرتردد شهر دارای چالش های بسیاری شده است که می توان به ایجاد آلودگی محیطی و بصری، دسترسی به زباله های داخل مخزن و... اشاره کرد.

دهبانی صابر گفت:  یکی از اهداف مجموعه شهرداری منطقه یک استقبال شهروندان ازمباحث آموزش شهروندی است که می توان به موضوع تفکیک زباله های خشک و تر اشاره کرد، به همین دلیل درتمامی مخازن زیر زمینی مکانیزه ورودی های جداگانه جهت تفکیک این دو نوع زباله د نظر گرفته شده است.

صادقی معاونت خدمات شهری منطقه نیز با بیان اینکه استفاده از مخازن زیرزمینی زباله باعث می شود تا هرچه بیشتر بتوانیم از فضاهای موجود درسطح زمین استفاده کنیم مطرح کرد: ظرفیت این مخازن ۱.۵ مترمکعب می باشد که چندین برابر مخازن کنونی است و با اجرای آنها می توان هزینه های حمل و انتقال زباله را تا حد چشمگیری کاهش داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.