رئیس گروه سلامت کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشهد پس از تهران و اصفهان سومین کلانشهر کشور در بحث ثبت گواهی‌های سلامت است.

مشهد، سومین کلانشهر کشور در ثبت گواهی‌های سلامت

به گزارش قدس آنلاین، فرشید وفا رئیس گروه سلامت کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از اولین اقدامات صورت‌گرفته در ایام بحران کرونا، کنترل و مدیریت بهینه این ویروس منحوس در جمع‌های مختلف به‌خصوص محیط کار بود که مشهد پس از تهران و اصفهان سومین کلانشهر کشور در بحث ثبت گواهی‌های سلامت بوده است.
او افزود: نظارت‌های ویژه ۳۴۵ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در این ایام از نانوایی‌ها، پمپ بنزین‌ها، محیط‌های کار و مراکز عرضه مواد غذایی خام و پخته در دستور کار قرار گرفت؛ همچنین در بحث گندزدایی محیط‌های باز و بسته اقدامات موثری صورت پذیرفت.
رئیس گروه سلامت کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مشهد بهترین مدیریت در بحث مبارزه با کرونا را داشت، ادامه داد: از زمان موج دوم کرونا هم ۱ هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از مکان‌های مختلف داشتیم که ۴۰۰ مورد آن بانک‌ها بوده است.
وفا با بیان اینکه خوشبختانه در اکثر بازدیدهای صورت گرفته شاهد رعایت نکات بهداشتی بودیم، بیان کرد: از روزهای پایانی اردیبهشت ماه نظارت‌ها بیشتر از قبل شده و از مجموع ۱ هزار و ۴۸۰ بازدید انجام شده در موج دوم بحران کرونا ۳۴۹ مورد پلمب شده و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.