گیلان- مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان گیلان از پرداخت پنج میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به ۴۱ شرکت و فرد کارآفرین در سطح استان خبر داد.

تسهیلات ارزان‌قیمت پارک علم و فناوری گیلان به ۴۱ شرکت و کارآفرین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پرک علم و فناوری استان گیلان ،علی‌رضا آکوشیده در جمع مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان در مرکز رشد واحدهای فناور اظهار کرد: امسال پنج‌میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به ۴۱ شرکت و فرد کارآفرین در حوزه‌های کشاورزی، تکنولوژی، اطلاعات، مکانیک، الکترونیک و زیست فناوری پرداخت شد.  

وی تعداد کانون‌های شکوفایی خلاقیت فعال در مراکز رشد واحدهای فناور استان گیلان را بیش از ۳۰ کانون عنوان کرد و افزود: به اعضای کانون‌های شکوفایی خلاقیت در مرحله نخست، ۲۰ میلیون ریال و پس از تکمیل طرح تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان گیلان فعالیت کانون‌هایی شکوفایی خلاقیت را از حدود ۱۰ سال قبل با هدف حمایت از دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان برخوردار از ایده‌های خلاقانه دانست و گفت: هم‌اکنون سه کانون شکوفایی خلاقیت در دانشگاه‌های آزاد، علمی‌کاربردی و شهریار شهرستان آستارا فعال است. 

آکوشیده تعداد شرکت‌ها و واحدهای فناور فعال در پارک علم و فناوری استان گیلان را بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان عنوان کرد و افزود: محور فعالیت ۲۹ درصد از این شرکت‌ها، حوزه فناوری اطلاعات، ۱۶ درصد حوزه کشاورزی و ۱۵ درصد حوزه مکانیک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.