رییس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی بازدیدهای نظارتی از روند ثبت‌نام در مدارس تاکنون ۶۹۰ تذکر برای مدیران متخلف مدارس این استان صادر شده است.

۶۹۰ تذکر به مدیران متخلف مدارس در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی افشار اظهار کرد: از آغاز ثبت‌نام در مدارس برای سال تحصیلی جدید تاکنون هزار و ۱۰۰ بازدید نظارتی از مدارس انجام شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۲ مدیر متخلف تذکر کتبی دریافت کرده‌اند و هیچ مدیری لغو ابلاغ نشده اما در صورت ادامه تخلفات و بی‌توجهی به تذکرات بازرسان، لغو ابلاغ مدیران متخلف قطعی است.

رییس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این مدت همچنین ۶۰۰ شکایت والدین ثبت شده که دو سوم آنان غیرحضوری و بقیه به صورت حضوری بوده است.

وی افزود: والدین در درجه اول شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد به شماره ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام نمایند.

افشار ادامه داد: اخذ وجه، برگشت وجوه سال گذشته شامل برگشت وجوه سرویس مدرسه و شهریه مدارس غیردولتی در حوزه فوق برنامه و عدم نصب بنر و اطلاع‌رسانی به ترتیب مهمترین موضوعات شکایات والدین بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.