همدان- معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان ازافزایش مصرف آب دراستان خبرداد و گفت: از اسفندماه سال گذشته با شیوع کووید ۱۹ مصرف آب در استان همدان بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب به دلیل کرونا وگرما در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان حمیدرضا نیکداد با توجه به افزایش مصرف آب در همدان  اظهار کرد:افزایش دما هم در افزایش مصرف آب تأثیر داشته است و باعث مشکلاتی در هفته گذشته شد که خوشبختانه با تلاش های بسیار از سوی همکاران این مشکلات رفع شد.

وی با بیان اینکه در چند روزگذشته با افزایش دما ومصرف آب مواجه شده بودیم، اظهار کرد: با وجود افزایش دما و مصرف آب هیچ آبی را قطع نکردیم و با کمک همکاران توانستیم مصرف آب را کنترل کنیم.

وی بیان کرد: ظرفیت تولید آب درهمدان ۱۸۵۰ لیتر در ثانیه است که مصرف آب در استان بیش از این میزان است این در حالیست که درسال گذشته بیشترین میزان تولید آب ۱۸۲۰ لیتر در ثانیه وفقط در یک روزآن هم در۲۸ مردادماه بود که به صورت مداوم و به سختی توانستیم تولید آب کنیم.

معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: سرانه مصرف خانگی در شهر همدان برای هر نفر ۱۹۰ لیتر در هر شبانه روز است و درحال حاضر بیش از ۸۰ درصد روستاها تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.