معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح ملاقات بیماران کرونایی در فضای باز بیمارستان شریعتی که یکی از سه بیمارستان دانشگاهی درگیر بیماران کرونایی است به مرحله اجرا درآمد.

ملاقات بیماران کرونایی در فضای باز بیمارستان شریعتی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، شاپور بدیعی گفت: طرح ملاقات بیماران کرونایی در فضای باز بیمارستان شریعتی که یکی از سه بیمارستان دانشگاهی درگیر بیماران کرونایی در مشهد است به مرحله اجرا در آمد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بیمارانی که بیش از پنج روز بستری بودند دچار افسردگی و ناراحتی شدید به دلیل عدم حضور خانواده و بستگان خود بر بالین آنان شده بودند، اظهار کرد: در این اقدام ابتکاری بیمارانی که از شرایط عمومی بهتری برخوردارند با ویلچر و به همراه یکی از اعضای کادر درمان به فضای بیرونی بیمارستان می‌آیند تا برای چند دقیقه یک نفر از اعضای خانواده یا بستگان خود را با فاصله دومتری ببینند و جهت ادامه درمان روحیه مضاعف بگیرند و سپس به محلی که بستری هستند بازمی‌گردند تا مراحل درمان ادامه یابد.

وی افزود: در زمان محدود ملاقات بیمار با خانواده و بستگان اکسیژن و دستگاه احیا در فضای باز بیمارستانی قرار داده شده تا اگر در این بازه زمانی مشکلی برای بیمار به‌وجود آمد بلافاصله اقدام لازم توسط تیم درمانی پنج نفره مستقر در محل ملاقات صورت پذیرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.