رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم که کمیته پزشکی با حضور پزشکان و روانشناسان متخصص در این حوزه را تشکیل دهیم تا ورزشکاران را از نظر جسمی و روانی تحت مراقبت قرار دهیم.

تشکیل کمیته پزشکی هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مهران روحبخش، در خصوص فعالیت‌های این هیأت از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط خاصی که ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا دارند از زمان شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم در فضای مجازی فعالیت خود را دنبال کنیم.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی ادامه داد: در ابتدای سال از طریق فضای مجازی ورزشکاران کلیپی از فعالیت‌های ورزشی خود ارسال کردند و نفرات برتر در بخش‌های مختلف معرفی شدند، خوشبختانه در این مدت ورزشکاران استقبال قابل قبولی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت اجازه فعالیت به برخی از ورزشکاران را دادیم تا بتوانند فعالیت ورزشی خود را در مجموعه‌های ورزشی دنبال کنند در همین راستا با هماهنگی مجموعه ورزشی تختی سالن تنیس روی میز را در اختیار چند ورزشکار خود قرار دادیم تا بتوانند تمرینات ورزشی خود را انجام دهند.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان رضوی عنوان کرد: کمیته یوگا هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در نظر دارد برای روحیه دادن به ورزشکاران در طبیعت اردویی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پزشکی برگزار کنند تا ورزشکاران علاوه‌بر برگزاری جلسات تمرینی خود در طبیعت از نظر روحی تقویت شوند اما برگزاری این اردو نیازمند ایجاد شرایط خاصی است که باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که از فعالیت هیأت‌های شهرستان نظارت به عمل آوریم تا شهرستان‌ها بتوانند عملکرد قابل قبولی را داشته باشند.

روحبخش در خصوص شرایط روحی ورزشکاران از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: در تلاش هستیم که کمیته پزشکی با حضور پزشکان و روانشناسان متخصص در این حوزه را تشکیل دهیم تا اگر ورزشکاری از نظر روحی شرایط خوبی نداشت بتوانیم برای آن راهکاری مناسب در نظر بگیریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.