۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 716293

فرماندار گناباد گفت: وضعیت اینترنت در این شهرستان بسیار ضعیف است .

اینترنت در گناباد ضعیف است

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی  در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد افزود: باید تا قبل از آغاز سال تحصیلی با برگزاری رزمایشی مشترک بین مخابرات و مدارس و دستگاههای اجرایی ذیربط سطح آمادگی این بخش برای برقراری ارتباطات اینترنتی و نقاط ضعف و قوت بررسی و با رفع خلاء های موجود آمادگی لازم برای شروع مدارس وجود داشته باشد تا خللی در استفاده دانش آموزان از اینترنت به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: اعتراض برخی از اهالی این شهرستان با امضای طومار نسبت به نصب دکل‌های مخابراتی طی یک سال اخیر و اختلال در اجرای طرح‌های ارتباطاتی موجب بروز مشکلاتی در ارائه برنامه‌های آموزشی به دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی شده است و افرادی که به اجرای آنها اعتراض داشتند خود را مدیون دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان کردند.

فرماندار گناباد گفت: با توجه به تداوم شیوع ویروس همه گیر کرونا باید ضرورت استفاده از الزامات فردی و پیشگیرانه و ماسک در بین خانواده ها به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

قربانی اماکن بدون استفاده در مدارس و ادارات در مناطق شهری و روستایی این شهرستان را ظرفیت بسیار مهمی برای توسعه اشتغال و کارآفرینی دانست و افزود: با واگذاری ساختمانهای بدون استفاده دستگاههای اجرایی و مدارس به سرمایه گذاران و کارآفرینان علاوه بر کمک به رونق اقتصادی و اشتغال زایی از تخریب تدریجی این بناها نیز جلوگیری می شود.

رییس اداره مخابرات گناباد نیز  در این جلسه گفت: ۶۲ مدرسه در روستاها و ۴۲ مدرسه در نقاط شهری در سال تحصیلی جدید از مزایای اینترنت رایگان برخوردار می شوند.

اکبر موذن گفت: ۴۳ نقطه در شهرستان گناباد دارای پوشش تلفن همراه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.