رییس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد قیمت اقلام مختلف میوه در سطح بازار عمده‌فروشی مشهد را اعلام کرد.

قیمت میوه در سطح بازار عمده مشهد چقدر است؟

به گزارش قدس آنلاین، حسین مصدق در خصوص وضعیت بازار میوه در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر تنها موز و خیار نسبت به ۱۰ روز گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است. قیمت خیار ثابت نخواهد ماند و تغییر خواهد کرد؛ قیمت این میوه قطعا کاهش پیدا می‌کند. قیمت موز نیز به دلیل واردات، بستگی به قیمت ارز دارد.

وی در خصوص قیمت انواع میوه در سطح بازار عمده‌فروشان گفت: در حال حاضر هلو کیلویی هشت تا ۱۷ هزار تومان، شلیل کیلویی هفت تا ۱۵ هزار تومان، گلابی کیلویی ۱۲ تا ۲۸ هزار تومان، هندوانه کیلویی ۱۲۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، خربزه کیلویی ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، موز کیلویی ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان، بادمجان کیلویی ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان و طالبی کیلویی ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان معامله می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان سبزی و میوه مشهد ادامه داد: گوجه‌فرنگی کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰، خیار کیلویی ۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تومان، سیب کیلویی ۶ تا ۱۲ هزار تومان، انگور کیلویی ۵۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان، هویج کیلویی ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، سیب‌زمینی کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، پیاز کیلویی ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، سیر کیلویی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، کلم کیلویی ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان و کاهو کیلویی ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

مصدق با اشاره به ورود میوه‌های پاییزی به بازار تره‌بار تصریح کرد: قیمت نارنگی کیلویی هشت تا ۱۱ هزار تومان و انار کیلویی هشت تا ۱۳ هزار تومان است. تفاوت قیمت بر اساس کیفیت و درجه میوه‌ها بوده و خرده‌فروشان می‌توانند نسبت به فاکتور خرید خود تا ۳۵ درصد افزایش قیمت اعمال کنند.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.