گیلان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مسابقات مرحله استانی قرآن کریم استان گیلان در آستان خواهر امام رشت آغاز شد و برگزاری آن تا دو روز ادامه دارد.

مسابقات مرحله استانی قرآن کریم گیلان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اوقاف و امور خیریه گیلان  ، حجت‌الاسلام ستار علیزاده از آغاز مسابقات مرحله استانی قرآن کریم استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده مرحله کشوری مسابقات قرآنی در نیمه اول آبان امسال و به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه ۶ نفر از خواهران و ۸ نفر از برادران در رشته‌های حفظ  ۲۰، حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعاخوانی، اذان و تفسیر قرآن کریم به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند عنوان کرد: ۱۰ داور برادر و ۱۰ داور خواهر در این دو روز رقابت‌های قرآنی مرحله استانی را در گیلان قضاوت می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه داوران دوره مسابقات استانی قرآن کریم گیلان از داوران و اساتید گیلانی هستند که توسط سازمان اوقاف انتخاب و معرفی شده‌اند افزود: این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ مسابقات استانی قرآن کریم رخ داده است از طرفی مسابقات رشته دعاخوانی و تواشیح، ضبط و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.