معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

پیام فرماندار مشهد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار مشهد به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام(ره) و مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه ای از حیات راستین این ملت بزرگ، همچون نگینی، تا همیشه برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ۸ سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به همه مردم شریف شهرستان مشهد به‌خصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، آزادگان و نیروهای مسلح تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسألت می‌نمایم.

سیدمحمدرضا هاشمی

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس»

منبع: فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.