برنامه «سرمایه» این هفته با حضور سید روح‌الله حسینی مقدم عضو شورای عالی بورس روی آنتن شبکه هفت سیما می‌رود.

علت اصلی ریزش‌های بورس در «سرمایه» بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه «سرمایه»، سید روح الله حسینی مقدم عضو شورای عالی بورس و همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه و عضو انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه‌ای ایران جمعه ۴ مهرماه مهمان برنامه «سرمایه» خواهند بود.

موضوعاتی است که در این برنامه مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد از این قرار هستند: علت اصلی ریزش‌های بازار چیست؟ آیا این ریزش‌ها طبیعی است؟ آیا گروهی قصد تخریب بازار سرمایه دارند؟ وظیفه اصلی سازمان بورس و نظارت بازار چیست؟ آیا ابزاری برای برخورد با متخلفین و دستکاری قیمتی وجود دارد؟ بیشتر شکایت فعالان بازار از معاملات الگوریتمی است؟ آیا قانونی برای معاملات الگوریتمی وجود دارد اگر نیست چرا بعضی از کارگزاران از این روش استفاده می‌کنند؟

همچنین در ادامه این برنامه با جلال روحی کارشناس ارشد بورس نیز گفتگو می‌شود.

برنامه «سرمایه» راه‌های مختلف سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه مانند مسکن، بورس، طلا و … را بررسی می‌کند و با نقد و بررسی و شفاف سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف، اطلاعات به روز و موثق در اختیار بینندگان برنامه قرار خواهد داد.

برنامه «سرمایه» به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه و کارگردانی میثم نظیمی جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.