خراسان شمالی- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از تعیین تکلیف ۱۶ واحد صنعتی راکد و غیرفعال و بدهکار مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی خبر داد.

تعیین تکلیف ۱۶ واحد صنعتی راکد در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی؛ سیاوش وحدت گفت: به‌منظور تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد و بدهکار، هیئت حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و پس از بررسی‌های لازم و دعوت از طرفین قرارداد تعداد ۱۶ پرونده در جلسه موردبررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از پرونده‌های مطروحه در جلسه دو مورد به دلیل عدم ارائه برنامه‌ریزی جهت ازسرگیری فعالیت فسخ قطعی شده و  تعداد ۱۴ مورد با برنامه زمان‌بندی ۹ ماهه جهت ساخت‌وساز و پرداخت بدهی معوقه خود اعطای مهلت شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که زمین دریافت کرده‌اند و اقدامی نسبت به تعهدات قرارداد ازجمله پیشرفت فیزیکی و پرداخت بدهی انجام ندهند بعد از اتمام مهلت قانونی اقدام به فسخ قرارداد و انجام مراحل قضایی و مسترد نمودن زمین و واگذاری آن واحد به سرمایه‌گذاران واقعی اقدام خواهد شد.

وحدت تأکید کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از صنایع کوچک و متوسط و تولید کالای ایرانی، در این جلسه به تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی غیرفعال و بدهکار به‌منظور راه‌اندازی مجدد و انجام تعهدات و پرداخت بدهی، اعطای مهلت شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.