رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: سختگیری ها جهت اجرای پروتکل های بهداشتی لازم و واجب است اما تعطیلی ها نمی تواند کمک چندانی به این قضیه داشته باشد.

تعطیلی ها کمک چندانی به پیشگیری از بیماری کرونا در خراسان رضوی نمی کند

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: محمود بنانژاد ضمن اشاره به محدودیت های جدید در روزهای آینده گفت: محدودیت های که ابلاغ شده در گروه های سه و چهار است و در واقع فقط چند صنف از جمله آرایشگاه های زنانه و تالارهای پذیرایی را در بر خواهد گرفت. محدودیت هایی که شامل تالارهای پذیرایی می شود از ۱۴ آبان ماه به مدت ۱۰ روز اعمال و نظارت خواهد شد.

وی ادامه داد: در کنار لزوم محدودیت هایی جهت پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری کرونا به نظر می آید تعطیل کردن صنوف مختلف خیلی کارساز باشد و این تعطیل کردن ها شاید برای کنترل بیماری کرونا مثمر ثمر باشد ولی از این جهت که تا چه اندازه بتواند اجرایی بشود مهم است. چون به نظرم انقدرکه سختگیری ها جهت اجرای پروتکل های بهداشتی لازم و واجب است تعطیلی ها نمی تواند کمک چندانی به پیشگیری از بیماری کرونا داشته باشد.

بنانژاد افزود: متاسفانه به خاطر وضعیت اقتصادی این روزها و تاثیری که شیوع بیماری کرونا بر این قضایا گذاشته است بعیدمی دانم تعطیلی ها بتواند کمکی به وضعیت موجود بکند و چه بسا ممکن است باعث شود خیلی از صنوف فعالیتهای زیر زمینی شان را آغاز کنند و فعالیت های اجتماعی از حالت رسمی اش خارج شود که همین قضیه می تواند تبعات خاص خودش را داشته باشد. و مطمئنا به نفع هیچ کس نخواهد بود.

وی بیان کرد: از آنجایی که مشهد یکی از شهرهای بزرگ است و نظارت بر روی کار هر صنفی کار آسانی نیست، همه تلاش ما این است که تا با به کار گیری تمام امکانات و نیروی انسانی مان همه نقاط شهر را  کنترل کنیم تامحدودیت ها به خوبی انجام شود ولی چیزی که این میان از همه مهمتر و تاثیر گذارتر است رعایت خود مردم است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.