رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در ایام شیوع کرونا کارگروه تنظیم بازار استان به منظور کمک به نیازمندان، طی سه مرحله در ماه‌های رمضان، محرم و صفر اقلام مورد نیاز آنان را تامین کرد.

کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی اقلام معیشتی نیازمندان را تامین کرد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رجوعی افزود: در ماه رمضان ۲ هزار و ۲۰۰ تن برنج هندی، ۵۰۰ تن شکر و گوشت منجمد، ۱۰۰ تن آرد از محل سهمیه استان از ستاد تنظیم بازار کشور به تامین بسته‌های کمک معیشتی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در ماه‌های محرم و صفر نیز از محل سهمیه خراسان رضوی از طرح کالاهای طرح تنظیم بازار، ۲۵۰ تن برنج هندی، ۵۰ تن شکر، ۵۰ تن روغن، ۵۰ تن گوشت مرغ برای بسته‌های کمک معیشتی نیازمندان تامین شد.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این کالاها از محل مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، مراکز توانبخشی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و برخی نهادهای یاری رسان تامین گردید.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶۲۸ هزار و ۷۸۰ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۴۹۱ هزار و ۲۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.