مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از بهره‌مندی بیش از ۴ هزار بیمار اورژانسی از خدمات شبانه‌روزی و رایگان پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در مهرماه سال جاری خبر داد.

ارائه خدمات پزشکی به ۴ هزار نفر در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر ناصر سرگلزایی با تأکید بر اینکه خدمات مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی مستقر در حرم مطهر رضوی و همچنین دارالشفاء امام رضا(ع) به مراجعان ارائه می‌شود، بیان کرد: افزون بر ۲۵ هزار بیمار زائر و مجاور نیز در طول مهرماه ۱۳۹۹ از خدمات پزشکی بخش‌های مختلف دارالشفای امام رضا(ع) بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: بخش پزشکان عمومی دارالشفای امام رضا(ع) با خدمات‌رسانی به حدود ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار و بخش تزریقات، سرم‌تراپی و پانسمان آن نیز با ارائه خدمات به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ بیمار، بیشترین تعداد مراجعان این مرکز درمانی را در مهرماه داشتند.
سرگلزایی به بهره‌مندی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار از خدمات بخش پزشکان متخصص دارالشفای امام رضا(ع) در مهر سال جاری اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر پزشکان متخصص در رشته‌های اطفال، مغز و اعصاب، پوست، گوش و حلق، ارتوپدی، داخلی، قلب، عفونی، جراحی، انکولوژی، چشم، اورولوژی، زنان، غدد و روانپزشکی در این مرکز درمانی به بیماران خدمات‌رسانی می‌کنند.
مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: همچنین پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی دارالشفای امام رضا(ع) پذیرای ۳ هزار و ۴۵۰ بیمار در مهرماه سال جاری بود که ارائه خدمات معاینه، کشیدن دندان و جراحی بیشترین تعداد مراجعان را به خود اختصاص داده است.
وی به ارائه مشاوره و انجام تزریقات کوتاه‌مدت بیماران سرطانی در واحد شیمی‌درمانی دارالشفای امام رضا(ع) زیر نظر متخصص رادیوتراپی و انکولوژی اشاره کرد و افزود: واحد همودیالیز این دارالشفا نیز آماده خدمات‌رسانی به بیماران زائر و مجاور دیالیز خونی است چنان‌که در طول ماه گذشته بیش از ۳۰۰ بیمار از خدمات این واحد بهره‌مند شدند.
سرگلزایی گفت: سایر بخش‌های دارالشفا همچون بینایی‌ سنجی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، نوار قلب، اورژانس،   ماموگرافی، نوار مغز، OPG، مامایی، اکوکاردیوگرافی، رادیومتری و... نیز زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا به مراجعان در جوار حرم رضوی خدمات‌رسانی می‌کنند.
لازم به ذکر است، مرکز فوریت‌های پزشکی این مؤسسه به منظور ایجاد امنیت پزشکی، حفظ سلامتی و آرامش خاطر زائران و مجاوران از طریق تماس با شماره‌ داخلی ۲۴۲۴ و شماره‌ عمومی ۳۲۰۰۲۴۲۴، در تمام ساعات شبانه‌روز به عموم بیماران اورژانسی حاضر در اماکن متبرکه حرم رضوی خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.