مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به دستورالعملهای بهداشتی، تمام کلاس‌های آموزشی دانشجویان نو ورود این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کلاس‌های دانشجویان نو ورود دانشگاه فردوسی به صورت مجازی  برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دکتر عادل سپهر افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از روز شنبه هفدهم آبان ماه کلاس‌های آموزشی این دانشجویان آغاز شده و طبق برنامه آموزشی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مجازی جشن ورودی‌های جدید در نظر گرفته شده تا روز شنبه ۲۴ آبان ماه با سخنرانی رییس دانشگاه برگزار شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی گفت: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا، این دانشگاه به عنوان یکی از اولین مراکز دانشگاهی آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داد و اکنون شاهد برگزاری ۱۰۰ درصدی تمام کلاس‌ها در تمام مقاطع به صورت غیر حضوری هستیم.

دانشگاه فردوسی مشهد، سومین دانشگاه تاسیس شده در ایران پس از دانشگاه‌های تهران و تبریز با بیش از ۶ دهه قدمت، ۲۵ هزار دانشجو دارد که دو هزار و ۵۰۰ نفر آنها در مقطع دکتری، ۶ هزار  نفر در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند. همچنین ۸۲۰  عضو هیات علمی در دانشگاه فردوسی مشغول فعالیت هستند که ۶۵۰ نفر آنان دارای مدرک پی. اچ. دی، رتبه استادی یا پروفسوری هستند.  

هم اینک هزار و ۷۰۰ دانشجوی خارجی از ۲۴ کشور جهان در دانشگاه فردوسی مشهد مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.