بازار خودرو روز گذشته پس از کاهش قیمتی که از هفته پیش داشت روند ثابتی را در پیش گرفت ،هر چند به دلیل رکود در بازار خریداری وجود ندارد و همین امر دوباره روند کاهش قیمت را امروز استارت زد.

قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار در ۲۰ آبان ۹۹ / از پراید و پژو تا مزدا ۳ و سراتو

به گزارش قدس آنلاین قیمت خودرو از هفته گذشته روندکاهشی را آغاز کرد که این کاهش قیمت در خودروهای داخلی تا ۳۰ میلیون تومان و در خودروهای لوکس خارجی مانند "BMW" تا ۲ میلیارد تومان نیز همراه بود.

پس از این کاهش قیمت از روز گذشته و با نوسان قیمت ارز قیمت ها ثابت شد اما به دلیل عدم وجود خریدار قیمت ها باز هم به سوی کاهش حرکت کرد.

هم اکنون در بازار خودرو بیشتر فروشنده وجود دارد تا خریدار و لذا اگر کسی قصد فروش خودرو داشته باشد باید آن را با قیمتی حتی ارزان تر از ارقام اعلام شده در بازار ارائه دهد تا بتواند خودروی خود را بفروشد.

بر اساس این گزارش هم اکنون پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، تیپ ۵ با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان،پژو پارس معمولی با قیمت ۲۳۸ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفته اند.

همچنین در خانواده گروه سایپا نیز پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان،ساینا دنده ای با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان و کوئیک با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان ارائه می شود.

همچنین خودروهای ساندرو اتوماتیک و ساندرو استپ وی اتوماتیک نیز به ترتیب با قیمت های ۵۹۰ و ۶۲۰ میلیون تومان ارائه شده است.

در خودروهای مونتاژی نیز روند قیمت ها به سوی کاهش است به طوریکه قیمت مزدا ۳ تولیدی گروه بهمن ۱ میلیارد ۱۸۰ میلیون تومان، سراتوی آپشنال سایپا ۸۹۰ میلیون تومان، بسترن B۳۰ با قیمت ۵۳۰ میلیون تومان ،چانگان ۵۷۰ میلیون تومان، جک S۵ با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان ، چری تیگو ۵ با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان ، هایما S۷ با قیمت ۷۶۰ میلیون و هایما S۵ با قیمت۶۹۰ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفتند.

پیش تر سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۲۵ درصدی قیمت خودرو داخلی و خارجی در بازار خبر داده بود.

به وی گفته وی روند بازار به ثبات آن بستگی دارد و اگر بازار با یک جو پایدار مواجه شود قطعا قیمت ها بیشتر از این پایین آمده و خرید و فروش نیز رونق می گیرد.

منبع: عصر ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.